• :
  • |

Reportaža: Dimensions Festival 2018

Monika Škorjanc & Kaja Škorjanc
5. 9. 2018
Partyinfo.si
Foto: Monika Škorjanc, Kaja Škorjanc

Konec avgusta je čas v letu, ko se trdnjava Fort Punta Christo prelevi v pravi raj za vse navdušence nad ritmi ”underground” elektronske glasbe, in letos se nama je ponudila priložnost, da ta raj neposredno izkusiva tudi sami.

Ob glasbenih selekcijah predstavnikov techna, housa, disca, drum&bassa in sorodnih žanrov, sva med 29. avgustom in 2. septembrom, imeli možnost poplesavati na kar enajstih različnih prizoriščih. Le-to je pomenilo, da se je v vsakem trenutku resnično našlo nekaj za vsakogar, ko pa so se nastopi več dobrih izvajalcev prekrivali, pa je prav to znalo predstavljati težavo.

  

Glede na dolžino spiska nastopajočih, ki so se pojavljali na dnevnem odru tik ob morju, žurih na ladji in na glavnem prizorišču na območju utrdbe, sva sklenili, da v tokratni reportaži izpostavama le tiste, ki jih na podlagi njihovih nadpovprečnih nastopov, še dolgo časa ne bova pozabili. Enega izmed takšnih je priredila Imogen, ki je s svojim temačnim pridihom na najbolj priljubljenem odru, imenovanim The Moat, v kombinaciji z odlično akustiko, udarno otvorila nočni del dogajanja.

  

Po krajšem debatiranju z enim izmed obiskovalcev, ki je na dogodek pripotoval iz Bolgarije, smo se vsi strinjali, da je ena izmed odlik festivala definitivno ta, da organizatorji gostijo tudi številna manj poznana imena, ki se imajo priložnost izkazati pred mednarodno publiko. Na takšen način sva v prvi noči ”odkrili” živahno Saorise, ki je navdušila mnoge v občinstvu, vključno z radovednimi mačjimi obiskovalci, ki jih je privabila v zaodrje.

  

Na enem izmed prizorišč, ki v primerjavi z drugimi sprejme občutno večjo kapaciteto ljudi (The Clearing), je v drugi noči svoje osupljive veščine za mešalno mizo razkazoval britanski DJ in producent Jon Hopkins, ki je s svojim eksperimentalnim pristopom k ustvarjanju glasbe poznavanje klasičnega skladanja domiselno kombiniral z napredno produkcijo. S svojim zanimivim izborom glasbe pa je območje pred odrom The Garden napolnila tudi Peggy Gou, ki je ta dan odvrtela kar dva seta. Vsekakor gre omeniti tudi dnevno dogajanje na plaži, kjer je, s svojo instinktivno selekcijo, obiskovalce na zadnji dan povsem obnorel Hunee, katerega odnos in  že sam izraz na obrazu izkazuje strast, ki jo čuti do svojega dela.

  

Angleški producent Bonobo že desetletje navdušuje z glasbo, ki je resnično kategorija zase. Za mnoge je bil njegov 8-urni set v živo eden izmed najtežje pričakovanih, vsekakor pa je dosegel naša še tako visoka pričakovanja, saj je množici obiskovalcev uspel naježiti kožo že v prvih nekaj uvodnih taktih. Kljub nenaklonjenosti vremena, ki je tekom festivala, tako tehnični ekipi kot tudi obiskovalcem, delala preglavice, pa smo se zadnji dan nanj požvižgali vsi. Ko so nas med nastopom Palms Traxa začele preplavljati debele kaplje dežja, so si najpametnejši obiskovalci festivala nadeli nepremočljive vrečke, ostali pa smo se sprijaznili s situacijo in, v presežnem setu novinca z angleškimi koreninami, nepopisno uživali ne glede na močan naliv in strele, ki so se risale nad odrom.

Iz prve roke lahko potrdimo, da je letošnja edicija festivala Dimensions utrdbo Fort Punta Christo absolutno stresla do njenih temeljev. Najin aftermovie in celotne galerije iz posameznih dni festivala si lahko ogledate spodaj!

Galerija prvi dan #1
Galerija prvi dan #2
Galerija drugi dan #1
Galerija drugi dan #2
Galerija tretji dan #1
Galerija tretji dan #2
Galerija četrti dan

Foto in video: Monika Škorjanc in Kaja Škorjanc

Festivalu Dimensions lahko sledite tukaj:
Facebook || @dimensionsfestival || @dimensions_fest

 

 

%d bloggers like this: