• :
  • |

INTERVJU: SKY DEEP

Ljubljana 29.11.2015
Avtor: Darko Štrbac
Partyinfo.si

Sky Deep, glasbena producentka iz Brooklyna, ki se z glasbo ukvarja že deset let, je svojo glasbeno pot začela s hip hop, rock in funk glasbo. Kasneje se je na newyorških ulicah zaljubila v undergorund house glasbo, ki jo je začela tudi producirati. Nestrpno že pričakujemo njen nov EP z naslovom G-Space, ki bo 8. decembra izdan pri založbi Reveller Records. O samem albumu, njenih začetkih in strasti do glasbe se je pogovarjal Darko Štrbac.

Pozdravljena Sky Deep. Od kod izvira tvoja strast do glasbe? Povej nam kaj več o tvojih začetkih. Vemo, da si svojo kariero začela s hip hopom in funkom, kaj te je kasneje na tvoji poti pritegnilo k house glasbi?

Moja strast do glasbe izvira iz ljubezni, radovednosti in globoke želje, da se izrazim na način, ki ga ni mogoče opisati z besedami. Nisem se mogla vedno svobodno izražati, zato uporabljam zvok, poezijo, slike in s tem predstavljam ljudem sporočilo, ki se skriva v meni.

Že od rojstva se gibljem v krogu glasbenikov, izvajalcev in artistov. Moj oče je imel svoj disko bend PLUS in še vedno je glasbenik v cerkvi (kitara, klaviature, pevec in vodja pevskega zbora). Moja teta Emely Miles je bila znana modna oblikovalka v črnski skupnosti New Jersey-a in je pogosto organizirala modne revije. Tako, da smo vedno nekaj ustvarjali, že odkar sem bila zelo mlada in čeprav smo se odselili od mojega očeta, ko sem bila stara 9 let, sem v času najstniških let v Kaliforniji  razvila željo po ustvarjanju glasbe.

Moj zelo dober prijatelj, Kirt, me je ugrabil in me odpeljal v nočni klub Catch One v Los Angelesu. Tam sem se prvič srečala s house glasbo. To je bilo v sredini 90-ih. Kirt je bil iz Brooklyn-a in je na plesišče s svojimi plesnimi koraki prinesel vzdušje iz kluba Shelter in Tunnel in v to sem se zaljubila. Moja misija je bila, da osvojim house plesišče tako kot on. Haahaa. Še dandanes je boljši, ampak tudi jaz sem osvojila nekaj plesnih potez. Nekaj let kasneje sem slučajno naletela na njega v New Yorku, v klubu Shelter, kjer sva imela ‘dance-off’ in ostala prijatelja še skozi vsa ta leta.

S katerimi ovirami si se srečevala na začetku svoje poti kot DJ in producent?

Največja ovira, s katero sem se srečevala, je bila kako priti do priložnosti. Vedno sem morala delati več služb, ki niso imele povezave z glasbo, da sem podpirala svoj glasbeno strast. Bila sem sama za vse. Želela sem, da bo moja kariera trajnostna. Začela sem s hip hopom in se nato usmerila v nastopanje z bendom v živo, tako da sem skozi leta konstantno spreminjala karierno smer in zato sem vedno imela občutek kot ponovno začenjam s svojo glasbo iz točke nič. Zato sem zdaj navdušena, da lahko vse skupaj kar sem vadila in kar sem se naučila združim v en paket. In to rada združim.

Kateri glasbeniki imajo nate največji vpliv?

Ne vem sicer na kakšen način vplivajo na mojo glasbo, ampak navdihujejo me Betty Davis s funk glasbo, Missy Elliot, moje prijateljice in kitarističa virtuoza Eliane Delage ter mnogi moji prijatelji, ki prav tako ustvarjajo elektronsko glasbo. Inspiracijo dobim v skupnostih, kjer živim in žuram. Name vpliva tudi ljubezen, radovednost in bolečina. Vse te stvari prinašajo pustolovščino in FUNK.

Včasih si živela v ZDA, zdaj pa v Berlinu, evropski prestolnici techna. Katere so po tvojem mnenju največje razlike med elektronsko sceno v ZDA in Evropi?

V enem letu odkar kar živim v Berlinu, sem nastopila le v Sloveniji in na Madžarskem. Malo sem žurala tudi v Pragi, ampak mislim, da dokler ne bom doživela elektronske scene v več krajih, ne bom mogla dobiti prave perspektive o elektronski sceni v EU. Ampak trenutno iz mojih osebnih izkušenj lahko povem, da je tukaj veliko več svobode pri raziskovanju in eksperimentiranju z novimi stili. V ZDA so se stvari trenutno bolj prisiljene in toge.

Ali raje produciraš glasbo ali raje nastopaš v živo? Na kaj najbolj paziš pri nastopanju v živo?

Oboje obožujem. V letu 2015 sem se fokusirala na produciranje, da bom lahko v prihodnosti predstavila svoje delo v DJ setih. Moja strast za produciranje in pisanje pesmi izvira iz možnosti, da svoje sporočilo predstavim ljudem. Nastop pa je najboljši način, da se povežeš z ljudmi, jim pokažeš nove ideje in začneš pogovore.

Veselimo se tvojega novega EP-a G-Space, ki bo izdan 8. decembra. Kako se je vse začelo? Kakšne zgodbe se skrivajo za skladbami?

Želela sem si zapomniti vse nore trenutke in praznovanja. Ta EP vas popelje od ”flirtanja” do ”zadetka”. Thinking of You je bil napisan za posebno osebo, v katero sem se zagledala v Berlinu lansko zimo.  Z zmenki kasneje nisva nadaljevala, sva pa še vedno prijatelja. To pesem si predstavljam kot pesem za flirtanje. Breathe je pesem za predigro. Način, na kateri se prednostni toni obrnejo, gradijo in transformirajo, je vse draženje za naslednji nivo. Humping Horn je praznovanje umetnosti drgnjenja in dotikov. Space Tribe Orgy pa je za hedonističen moment. Inspiracijo za to pesem sem dobila iz teme enega partija, ki ga je organizirala kolegica iz založbe Ze Royal.  Ko sva se spoznali, sem nastopala na njenem partiju z naslovom Planet Fornica in tematiko Sun Ra. Zato sem naredila to pesem kot zgodbo o potovanju s Sonca do Jupitra. Želela sem narediti nek nov zvok, ki sem ga slišala v glavi z uporabo novih ‘synth’ in ostalih produkcijskih metod.

Kakšni so tvoji načrti za prihajajoče leto?

Moj največji plan je turneja. Že delam na albumu in nastopih, šlo pa se bo za primarno house/techno projekt,  ki pa bo vseboval del vsakega žanra glasbe, ki jo ustvarjam. Elektronika, Hip Hop in kitara bosta velik del mojega dela. Prav tako bo vizualno in performersko privlačno. Vse si že predstavljam in je že v izvedbi.

Hvala lepa za tvoj čas in želim ti še veliko dobrega glasbenega ustvarjanja!

Hvala za intervju. Slovenija je ena izmed mojih najljubših držav, prelepa je. Komaj čakam, da vas spet obiščem.